Ceník účetních a daňových služeb
Ceny účetních a daňových služeb se liší dle toho, zda jste, či nejste plátce DPH. Máme určené paušální platby a za některé úkony si účtujeme ještě další poplatky navíc. Pokud převezmeme celou vaši agendu, sjednáme s vámi individuální paušální cenu. Některé činnosti (jednání s finančními úřady, fakturace apod.) jsou účtovány s hodinovou sazbou. Konkrétní částky si prohlédněte níže.
1. Agenda daňové evidence a účetnictví
Počáteční poplatek, odměna ve výši Kč 3.000,00 až Kč 5.000,00, který zahrnuje
- převzetí dokumentů
- vložení mzdových údajů do počítačového systému
K tomu následně:
a) Neplátci DPH
Základní sazba
daňová evidence | Kč 3.000,00 / měsíc |
účetnictví | Kč 3.500,00 / měsíc |
Tato částka zahrnuje zaúčtování třiceti položek v účetním deníku, což představuje zaúčtování tomu odpovídajícího počtu pokladních dokladů, faktur vystavených a přijatých, bankovních výpisů dle položek a ostatních interních dokladů.
Za každou další položku v účetním deníku se účtuje paušální částka
- Kč 30,00 u podnikatele, pro kterého je vedena daňová evidence
- Kč 35,00 u podnikatele, pro kterého je vedeno účetnictví.
b) Plátci DPH
Základní sazba
daňová evidence | Kč 3.500,– / měsíc |
účetnictví | Kč 4.000,– / měsíc |
Tato částka zahrnuje zaúčtování třiceti položek v účetním deníku, což představuje zaúčtování tomu odpovídajícího počtu pokladních dokladů, faktur vystavených a přijatých, bankovních výpisů dle položek a ostatních interních dokladů, včetně zpracování přiznání k DPH.
Za každou další položku v účetním deníku se účtuje paušální částka
- Kč 35,00 u podnikatele, pro kterého je vedena daňová evidence
- Kč 40,00 u podnikatele, pro kterého je vedeno účetnictví.
c) Zpětné zpracování za období předchozího roku
Základní sazba Kč 40.000,00.
Tato částka zahrnuje zaúčtování dvěstě padesáti položek v účetním deníku, což představuje zaúčtování tomu odpovídajícího počtu pokladních dokladů, faktur vystavených a přijatých, bankovních výpisů dle položek a ostatních interních dokladů.
Za každou další účetní položku se účtuje paušální částka
- Kč 35,00 u podnikatele, pro kterého je vedena daňová evidence
- Kč 40,00 u podnikatele, pro kterého je vedeno účetnictví.
Podmínky pro použití sazeb
Použití výše uvedených sazeb předpokládá odevzdání dokladů způsobilých k přímému účetnímu zpracování bez rozlišení zakázek, středisek a jakýchkoliv jiných specifických požadavků. Veškeré další činnosti než vlastní zaúčtování se zúčtovává v hodinové zúčtovací sazbě ve výši Kč 800,00.
Za překážky v činnosti mandatáře se považují zejména
- prostoje zaviněné nepřipraveností mandanta na činnost u něj zabezpečovanou
- chyby v podkladech předaných k zaúčtování
- chybějící údaje v daňových a jiných dokladech, které je zapotřebí doplňovat
- apod.
2. Mzdová agenda
Zpracování mezd je kompletní a zahrnuje veškeré úkony s nimi spojené, tj. výpočet v daném měsíci, založení a vedení mzdového listu, přípravu výplatních pásek, zpracování podkladů pro účetnictví, odvod sociálního a zdravotního pojištění, odvod měsíčních záloh na daň z příjmů ze závislé činnosti a výčetku platidel pro banku. Na žádost klienta je na konci účetního období provedeno roční zúčtování záloh na daň z příjmů ze závislé činnosti a funkčních požitků.
Samostatně je na žádost klienta vedena personální agenda, která představuje
- zpracování, případně i uzavírání, pracovních a jiných smluv, eventuálně i vedení osobních spisů
- rozvazování pracovních a jiných poměrů, vydávání potvrzení o zaměstnání apod.
Ceník mzdových a personálních služeb :
- Počáteční poplatek – odměna ve výši Kč 3.000,00, který zahrnuje
- převzetí dokumentů
- vložení mzdových údajů do počítačového systému
- úvodní návštěva PSSZ
- Poplatek, odměna ve výši Kč 600,00, za výpočet mzdy pro každého jednotlivého zaměstnance, to vše při počtu maximálně pěti zaměstnanců, poplatek, odměna ve výši Kč 400,00, za každého šestého a dalšího zaměstnance
- Poplatek, odměna za převzetí dokumentů a zavedení do počítačového systému při nástupu každého nového zaměstnance Kč 800,00.
- Poplatek, odměna za roční zúčtování daní za zaměstnance, a to za každého Kč 600,00.
- Poplatek, odměna za zpracování potvrzení o mzdě pro zaměstnance Kč 600,00.
- Poplatek, odměna za další služby mimo výše uvedený rozpis, Kč 600,00 / hod. (zejména práce personální povahy – zpracování a uzavírání pracovních a jiných smluv, rozvazování pracovních poměrů apod., samostatně vyžádané konsultace klienta, odstraňování nedostatků v zadání práce, zastupování klienta při kontrolách PSSZ, ZP a FÚ apod.)
3. Další účetní a jiné činnosti
Poskytovány jsou tyto následující činnosti :
Poskytovány jsou tyto následující činnosti
- fakturace dle podkladů dodaných klientem
- zabezpečení hotovostního i bezhotovostního styku (vedení pokladen, zabezpečení bankovních operací)
- kontroly výpočtů, případně výpočty náhrad cestovních a jiných výdajů zaměstnanců klienta (zejména v oblasti zahraničního cestovného)
- jednání za klienta s finančními úřady, orgány PSSZ a zdravotních pojišťoven (mimo zastupování při daňových řízeních a ve sporech)
- další dle dohody s klientem.
Tyto služby jsou poskytovány v hodinové sazbě Kč 750,00, s výjimkou oblasti kontroly a výpočtů náhrad zahraničního cestovného, kde platí sazba Kč 1.000,00 / hod.
4. Daňové poradenství
Sazby za daňové poradenství, zastupování při daňových řízeních a zpracování přiznání
- k daním z příjmů FO a PO
- k dani silniční
- k dani z nemovitostí
- k dani dědické, darovací a z převodu nemovitostí
se pohybují v rozpětí Kč 1.500,00 až Kč 2.000,00 za hodinu práce podle druhu a náročnosti požadované činnosti, přičemž jsou podkladem pro konkrétní dohodu při osobním jednání.
Všeobecně :
Při poskytování služeb v cizím jazyce dochází ke zvýšení kalkulovaných cen o 50% až 100%.
V případě celkového zastupování – převzetí komplexní agendy – lze sjednat cenu paušální, přičemž výše uvedené sazby jsou pro její uzavření pouze orientační.
Tento ceník nezohledňuje poskytování právních služeb.
Při poskytování služeb v cizím jazyce dochází ke zvýšení kalkulovaných cen o 50% až 100%.
V případě celkového zastupování – převzetí komplexní agendy – lze sjednat cenu paušální, přičemž výše uvedené sazby jsou pro její uzavření pouze orientační.
Tento ceník nezohledňuje poskytování právních služeb.
Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH, současně ve výši 21%, která je kalkulována nad jejich rozsah.